Contact
Heeft u vragen of eventueel opmerkingen of misschien een klacht?
Dan kunt u zo met ons contact opnenen:
E-mail
Onze klantenservice mailen op info@vapeshop-brabant.nl. Wij streven ernaar om alle mails binnen 4 kantooruren beantwoord te hebben.
Chat
Wij hebben op onze website rechtsonder onze chatfunctie. Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden ziet u: "Vragen? Chat live met ons!" Wanneer wij offline zijn ziet u: "Vragen? Stuur ons hier een bericht".
Wanneer u offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om u binnen 4 kantooruren een antwoord te geven
Telefoon
U kunt onze klantenservice bereiken op nummer: 085 - 0160735.
Open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30
*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling?
Voor een snelle afhandeling hebben wij uw klantnummer en/of factuurnummer nodig.
Post
Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.
Ons adres:
Vapeshop Brabant.nl
t.a.v. afdeling Klantenservice
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout
Wij proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen.
Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.
Post (retouren)
U kunt uw retour sturen naar:
Vapeshop Brabant.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout
Lees hier meer over Retourneren
Klachtenprocedure
Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u als tevreden klant te houden.
U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.
Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen aan de oplossing van uw klacht gaan werken. Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost.
Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug. Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.
Geschillencommissie
Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel
Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl
Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/
Overige gegevens:
Administratie: | |
Bestellingen: | info@vapeshop-brabant.nl |
Algemeen/info: | |
KvK no: | 54336724 |
BTW no: | NL851264244B01 |
Bank: |
NL96 INGB 0008 7000 65
|
Vestigngsadres: Hoofdstraat 78
5171DE Kaatsheuvel
Met vriendelijke dampgroet,
Vapeshop Brabant.nl